måndag 31 maj 2010

Tror att det blev lite fel nånstans...

Idag när jag hämtade "D" efter skolan, så frågade jag lite förstrött vad hon gjort på skolan idag då. Jo, dom hade ju haft gymnastik o massa andra roliga aktiviteter utomhus eftersom det var sån´t kanonväder

"D": - Jo, just ja! Jag ritade en jättefin kanin och ställde den på min bänk i klassrummet!
Jag: - Åh, men det var ju bra! Du som är så duktig på att rita...Hur såg den kaninen ut då?
"D": -Men det var ju den där musikkaninen..hmm...vad hette den nu igen? Jo, just ja! Playboy kaninen, hette den ju! Och så skrev jag "I love playboy" under kaninen...
Jag: -Men playboykaninen har absolut inget med musik att göra, tro mig! (Och så blev jag givetvis tvungen att berätta i censurerad version, vad Playboykaninen var symbol för).

Nu undrar jag...exakt hur lång tid kommer det att ta innan rektorn på skolan hör av sig?

Inga kommentarer: