söndag 9 maj 2010

Datakrash...

i ordets rätta bemärkelse. Det är vad som rent bokstavligt hänt med min lilla bärbara dator. Riktigt, riktigt tråkigt...så därför har det inte blivit så mycket bloggat på sista tiden. Istället för den lilla bärbara så har jag nu, tillsvidare, en laptop som väger multum, helt sjukt tung att bära på..men ändock en dator. Man tager vad man haver och gör det bästa av det...

Men..under tiden jag inte kikat in på bloggen har jag tydligen fått en blog award av
Gafflan. Tackar så mycket för det, det var roligt!


I fredags var det sista dagen på skolan. Vi fikade, småpratade och hade det allmänt trevligt sådär sista dagen tillsammans. Och så fick vi då våra USKA brosher till sist! Skönt! I övrigt har jag haft en mycket trevlig helg med god mat och trevligt sällskap, så i det stora hela så fick den här veckan ett gott slut iallafall.

2 kommentarer:

Jesse-Paloma sa...

oj vad kuul, är du klar nu :D

Grattis grattis!!

Lilla fröken kavat sa...

Japp! Nu är det klart! Tack, tack =)