måndag 20 oktober 2008

Nostalgikort innan barnens tid

Vi håller på att städa ur källaren. Där finns det en hel del grejor; det mesta skräp, men det finns en del godbitar också! Jag hittade en låda med gamla fotografier från det glada 90-talet! Gamla hederliga papperskopior, inga digitala kort vid den tiden inte! Kolla vilka godbitar! Kommer ni ihåg "Sjöslaget" i Luleå?




Kolla in min frisyr (övre bilden), he, he! Snygga ögonbryn har jag också, välansade, eller? Sorry "J" och "S" för att ni hamnar i min blogg men vi var ju liksom oskiljaktiga på den tiden, (nu med visserligen :)



Det var tider det! Kolla in stilen! Tyvärr finns inte "U" med oss längre.
Nu ska jag fortsätta att städa källaren, återkommer säkert med mer nostalgikort...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jävlar vad många kilo sedan...

Lilla fröken kavat sa...

Nä, men hej "caligula"! Ja nog var det en del kilon och en hel del rynkor sedan, he, he... men visst f**n hade vi kul, eller hur? ;)

Anonym sa...

Ja och mera kul ska vi hava.