torsdag 2 oktober 2008

Fringe. Mäh, vad är detta?

Så har då höstens nya serier i 5:an startat; visserligen en del gamla också. I går kollade jag på Grey´s Anatomy. Nice! Jag gillar Grey´s Anatomy!! Den serien innehåller allt som en bra serie ska innehålla: romantik, spänning, humor och även en del pinsamheter ... Det sista gör att jag placerar serien under kategorin "sitta på köksbordet serier". Det innebär lite grovt att så fort jag anar att något pinsamt kommer att hända, så blir jag tvungen att springa ut i köket för att sätta mig på bordet (numera köksön) och hålla för öronen så jag slipper både höra och se det pinsamma. Verkligen vuxet, eller hur?

Under samma kategori hamnar således nya serien Färjan; det blev mycket sittande på köksön under premiäravsnittet vill jag lova, he, he! Så till dagens premiäravsnitt av Fringe; what a dissapointment, or what?!! Snacka om att slungas tillbaka till mitten av 90-talet och serien/filmen Twilight zone!! Inte bra då, definitivt inte bra nu heller!! Science fiction! Ogillar science fiction skarpt; det brukar oftast innebära slemmiga människomonster med skumma virus... Same old shit , in a different century!!

Inga kommentarer: