måndag 7 maj 2012

I can rest when I´m dead....

Så då var jobbnatten över och drygt var det! Ja, inte jobbet i sig var dryyygt men att jobba när bihålevärken håller på att spränga sönder käkbenen; det kändes ju sådär...

Men nu är det bortgjort.

Tråkigt att jag måste på ett skolmöte kl. 10.30 innan jag får sova. Egentligen tänkte jag boka om tiden, för att jag skulle få lägga mig och sova, men bara för att jag blev tjurig och ill på exet, som inte kunde skicka vare sig mail eller ett sms till läraren och boka om (jag hade inte hennes mobil nr och var dessutom kvar på jobbet)! Istället insisterade han på att jag skulle fixa det, fastän jag var på jobbet!

Kyss dig nånstans där solen inte skiner!!!

Eftersom jag anade en viss lättnad, från hans sida,  över att han skulle slippa mötet idag så bestämde jag mig snabbt för att strunta i att omboka tiden och kände mig sedan överdjävulskt nöjd med mig själv.

HA, HAA...där fick du minsann!!

 Sedan att det faktiskt var jag som drog det kortaste strået, genom att ställa till så jag inte får sova nån gång...Det tänker jag inte låtsas om för mig själv ens....

I can rest when I´m dead....yeepp







Inga kommentarer: