torsdag 31 maj 2012

Hektisk vecka....

Måndag: Barnen kommer...Utvecklingssamtal med D. Efter det försenat Morsdagsfika.

Tisdag: Skulle jobba till 12, men blev tvungen att jobba till 16 istället. Trodde att M:s fotbollsmatch började 19.00, men det visade sig att hon hade match både 17 och 19! Stress! Efter 4 timmar på fotbollsplanen i iskall storm så kändes det att man levde!

Onsdag: Cyklade till skolan med trött M, gjorde ärenden hela förmiddagen, cyklade å hämta hem M. Klipptid för sonen 15, cyklade och mötte D innan, mötte upp sonen med kompis utanför frissan, sedan hem och laga mat...Trött!!! Fick hem datorn som jag glömde i helgen. Hann inte dammsuga, slingade sonens hår istället.

Torsdag: Väckaren på 5. Diskade upp gårdagens disk och sopade köksgolvet. Jobbade till 12, cyklade och hämta M på skolan. Fick med 2 extra barn (som blev 3), som skulle bli hämtade hos mig vid 17. Fick fixa barnvakt hit medan jag mötte upp D vid frissan för hennes klipptid. Köpte hårfärg, cyklade hem som en galning, bytte av barnvakten, lagom till att lånebarn 1:s mamma kom och hämtade sin dotter. Sedan kom lånebarn 2:s pappa och hämtade sin dotter. Sedan kom D:s kompis hit. Jag fixade våfflor till ett helt kompani, sedan blev det till att färga D:s hår.

Fredag: Möte med skolsystern med M, sedan hämta pass och handla. Jag hade en illusion om att få ta det lugnt några timmar och göra inget...men då var det nån som tyckte att jag skulle ägna mig åt att sätta ut nåt på Tradera istället...suck...TRÖTT!!

Lördag: Jobb

Söndag: Jobb



Inga kommentarer: