onsdag 18 april 2012

Jo men visst...

I dag är ingen bra dag. Det visste jag redan i morse när mobilalarmet inte gick att stänga av. Klockan 5:03 på morgonen.

Jag trodde inte att 5 minuter var en särskilt lång tid. Jag hade fel.
Mobilen hade alltså hängt sig. Hur mycket jag än tryckte, så funkade ingenting.

Till slut (efter 5 minuter), blev jag tvungen att väcka D, den 12-åriga teknikexperten i hushållet. Jag tror inte ens att hon var riktigt vaken, när hon stapplade till sin stackars mors undsättning och på 5 sekunder fixade oljudet.

NU var jag riktigt vaken...bortsett från att det kändes som jag hade ett helt grustag i ögonen. Fiskade upp ögondroppsflaskan ur necessären...tom?! Den låg upp och ned med fliptoppen av, så hela flaskan hade runnit ut i necessären. Skit oxå!

Sedan förflöt stora delar av dagen i samma anda...

Just nu så ser jag mest fram emot att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig.

Illa, illa.....

Inga kommentarer: