tisdag 10 april 2012

Freezing!!

Svinkallt i lägenheten och värsta svinkalla regnet och storm ute! Idag bestämde jag mig att inte göra ett givandes dugg!

Inte dammsuga, inte gå till stan och handla och faktiskt inte ens krypa ur duntäcket!

Mmm...så kan man göra när det är dags för pappa-veckan. Minstingen åkte till pappsen redan i går kväll och storasyskonen blir hämtade i eftermiddag. Dom har påsklov den här veckan så ingen behövde kliva upp onödigt tidigt i morse heller. Trevligt värre!

Synd att det stormar som om taket skulle lyfta, för jag hade som ambition att promenera en timme idag, bara för motionens skull (det nya nyttiga livet liksom...). Sådana här dagar så saknar jag verkligen OrbiTreken som jag lämnade kvar hos exet; det är ju lite dåligt med plats för den i lägenheten, tyvärr...

Ätit nyttigt har jag gjort iallafall!

Nä, nu ska jag fortsätta göra ingenting ett tag till :)

Inga kommentarer: