onsdag 1 juni 2011

Snart är det helg!

Ännu en dag till ända. Jag har börjat jobba 06.45 2 dagar i rad nu. Natten mot tisdag sov jag 2 timmar. Dryyygt! Isac skulle iväg på klassresa och jag låg bara och stirrade på larmet så att vi inte skulle försova oss. Shit va trött jag var! Efter jag hade hämtat minstingen på dagis var jag helt knäckt och hoppades få sätta mig i soffan.

Men icke! Istället blev det till att steka pannkakor och lyssna på tjat om cirkus...suck... Efter operation övertalning av pappan, köpte han en biljett åt M och en åt honom själv, vilken han slapp använda, eftersm grannen undrade om M ville följa med dom på cirkusen i stället...yeey!

Efter 1 timme kom D hem från cirkusen för att det åskade och blixtrade så att hon trodde att tältet skulle ta eld och hon själv gå upp i atomer. Sedan satt hon och skakade och oroade sig för att blixten skulle slå ner i lillasyrran som var kvar på cirkusen...Oj, oj...det barnet är verkligen hysteriskt rädd för åska!

Nä, nu är det väl dax att krypa till kojs om jag ska orka upp i morgon bitti...Go natt

Inga kommentarer: