fredag 3 juni 2011

Ledig dag idag!

Vaknade kl 6 i morse och började fundera på doppresenter. Vi ska på dop om 2 veckor och jag har inte ens tänkt på det där med doppresenter. Förrän kl 6 i morse då.

Lite konstigt det där; den mest kreativa stund på dagen för mig, infinner sig precis när jag vaknar på morgonen! Det är då jag kommer på de bästa idéerna och lösningar på allehanda problem.

I onsdags fick jag förresten arbetsschemat över sommaren, 93% arbetstid. Bra det!
Jag menar...ska man ändå upp och jobba är det lika bra att jobba heldagar som att fjutta på med halvdagar.

Hmm...jag ska även se över när vi kan åka och hälsa på i Öregrund. Det tänker jag pressa in under några lediga dagar i sommar. Åka båt, bada och bara vara tillsammans med barnen och Jempa med familj. Sweeet!



Gräsö by night med Jempa på bryggan!

Inga kommentarer: