söndag 28 februari 2010

Tråååk!

Vart tog den här helgen vägen då??
Det sa bara wooosch, så var den över!


Både "I" och "D" har haft kompisar som sovit över i helgen. Totalt har det varit 5 barn under detta tak i helgen. Konstigt nog så har man inte märkt av dom alls! De har hållit sig på var sina rum med respektive kompisar, så det har nästan varit som man bara haft lilla"M" hemma.

Enda gången jag såg till sonen och hans kompis, var igår, när jag var på väg att gå och lägga mig. Då small det till från källartrappan och två 12-åringar kom uppspringande i full fart från bastun med andan i halsen. Då var klockan runt 1.00!

Sonen tittade på mig med sina rödsprängda ögon och sa:

"-Hej, mamma! Nu ska Macke och jag lana..."
Ehh, vad för något ? Det är väl dax att gå och sova nu, väl?
"-Vad?? Sova? Nä, det är enda chansen att hinna spela nu!!"

Sedan försvann de upp på övervåningen och stängde in sig igen. Ja, man undrar hur det kommer att bli när de blir tonåringar ...

3 kommentarer:

Jesse-Paloma sa...

Hallå där.. ser att du bytt layout.. är du nöjd?

Om du vill ha tips på nån sida så är denna http://btemplates.com väldigt bra. Den har jag alltid använt, tills nu när jag beslöt mig för att göra min header och sen ha ett vanligt tema från blogger.

Lycka till. kram

Lilla fröken kavat sa...

Hej, hej!
Jag vet inte om jag är nöjd faktiskt....Jag la till en extra kolumn, men jag vet inte om det bara blev mer struligt??

Ska kolla in sidan du tipsar om!
Tack, tack! Kram!

Jesse-Paloma sa...

har du problem med att lägga in ett tema som du hittar på den sidan så hojta till bara så hjälper jag dig. Det är egentligen inga konstigheter, men första gången kan vara knepig.

Sidan just nu är väl bra, men skulle underlätta för ögat med lite färg här och där. Det blir så "svart och vitt" ;-) nu och ögat läser inte riktigt allt som står.


Kram - lämna en kommentar på Min blogg Om det är så att du behöver hjälp!