onsdag 10 februari 2010

Nä, men jag fortsätter väl blogga här då...

Japp, så blir det! Det började med att jag fixade en blogg till...en fotoblogg..sedan escalerade det och blev ännu en blogg, som jag glömde lösen till! När jag skaffade de nya bloggarna, fixade jag separata hotmail/live mailadresser till båda bloggarna också...Not so smart.. kan jag säga så här i efterhand!

Varför?? Jo, därför att när jag då glömde lösen till fotobloggen och jag skulle återställa lösenordet, så gick inte det eftersom jag inte kom ihåg vilken av alla hmm...4 hotmail/mail adresser, lösen och allt möjligt, som hörde ihop med vilken blogg...så alltså kunde jag inte komma in på mailen för att återställa lösenordet, för att komma in på fotobloggen!!

Grymt rörigt, eller?


Varför? Varför göra det såå rörigt för sig? Ja, det undrar jag också. Men nu är ju det korrigerat iallafall...jag håller nog till här i fortsättningen! Bäst det!

Inga kommentarer: