måndag 6 april 2009

Käftsmäll...

Idag kom dottern hem från skolan och såg ut som ett åskmoln. När jag frågade varför hon var så sur sa hon: "jag kan inte tro det, jag har fått spö av en skitliten kille...han är ett huvud kortare än jag, men han hade nog vässat knogarna för det gjorde skitont när han träffade läppen..." ????

Det visade sig att hon hade stått och pratat med en kompis och den här lille bråkstaken (som hon inte ens känner) kom springande och frågade vad dom pratade om. "D" sa att han var för liten (i ålder alltså) för att höra det, något som han måste tagit som en förolämpning eftersom han var kort. I nästa sekund kom han flygande och hoppade upp i ansiktet på henne och gav henne en smäll med krytnäven som träffade över både näsan och munnen! Rena turen att han inte slog ut en tand på henne!

Vad är det för ett jä**a sätt? Vad är det för uppfostran han fått egentligen?

Tur att dottern inte är av den lättskrämda typen, för då kanske hon inte vågat gå till skolan i morgon! "D" blev iallafall jättesur efter käftsmällen och tog tag i killen och slängde ner honom i ett dike.

Jag hoppas att det var ett riktigt äckligt, lerigt dike han hamnade i!

1 kommentar:

kvinnan med koftan sa...

GO GIRL ! ner i diket med idioterna..