onsdag 6 juli 2011

Tristess....

Jahapp...nu har jag varit ledig i 2 dagar. Kan inte direkt påstå att jag gjort något särskilt konstruktivt under den tiden.

Eller...idag har jag visserligen hjälpt min mor att sortera ut lite ur flyttlådorna som stått i en källare sedan 3 månader tillbaka. En hel del lampor, ljuslyktor och annat jox plockades upp; på kuppen fick jag mig ett helt nytt våffeljärn som min mormor köpt, men inte använt alls! Bra det!

En hel del kläder får nya ägare också. Vi lastade UFF containrarna fulla med kläder. Hoppas att nån stackare i Afrika blir riktigt, riktigt lycklig över skinnbyxorna som min mor pressade in i containern! Men va fan! Det sägs ju att det kan vara kalla nätter där oxå, he, he...

Men nu tycker jag att det kan bli helg! Känner mig lite less på det mesta nu faktiskt...Funderade ett tag på att gå ned på onsdagspub/grillkvällen i kväll, men så blev det inte. Jag blev för bekväm med att sitta hemma i fåtöljen med Spotify och...hör och häpna...Bob Marley "one love" i lurarna. Det är väl mina trumhinnor som gör uppror efter veckans ljudupplevelser av olika slag. "I" och hans kompis som tittar på fillm med ljudet i botten, "D" och hennes kompis som lyssnar på Spotify och sjunger med...högt, i Lady Gagas senaste låt som givetvis körs oavbrutet på repeat; och så "M", som tittar på Svampbob, om och om igen...

Nä, det blir väl till att hoppa i säng nu, så man ids gå och jobba i morgon....Go natt...
Over and out for now..

Inga kommentarer: